Waarom ctr waarde verhogen?

Waarom CTR waarde verhogen? Websites met een hoge CTR ranken nu eenmaal hoger in Google.  Google realiseert zich dat een hoge click-through rate een sterke indicator is dat de inhoud van een website daadwerkelijk relevant is voor gebruikers. Daarom heeft een hogere CTR invloed op de kwaliteit en de positie van uw ranking. Een hoge CTR betekent dat uw website volgens Google populair is. Een het belangrijkste is  dat dit precies is waar Google waarde aan hecht, goed nieuws toch?

Waarom ctr waarde verhogen?

U moet de ranking van uw website op zoekmachines zoals Google of Bing verbeteren, om te concurreren met miljoenen andere websites. Uw website moet zo hoog mogelijk in de top van de zoekmachine resultaten pagina’s (SERP’s), hoe hoger het is, hoe meer verkeer je gaat krijgen.

Organisch verkeer is de meest essentiële factor voor mensen die online zaken doen, dat kan het succes of het falen van het bedrijf bepalen. Bovendien, hoe kunt u het verkeer naar uw website organisch verbeteren om de SERP ranking te verhogen?

Meestal denken website-eigenaren of digitale marketeers dat ze de ranking van de website gemakkelijk kunnen verhogen door simpelweg veel zoekwoorden toe te voegen aan de inhoud van de website. Hoewel trefwoorden uiterst belangrijk zijn, is het slechts een van de factoren die Google gebruikt om webpagina’s te rangschikken.

Om een hogere positie in een organische zoekopdracht te bereiken, is de belangrijkste tactiek het toepassen van SEO (Search Engine Optimization) technieken, toch? Daarnaast moet een website ook zeer relevante backlinks krijgen (linkbuilding dus) Als dit allemaal in orde is heb je alleen nog veel organische bezoekers nodig vanuit Google op de website. Meer bezoekers zorgt voor een hogere CTR. Op de concurrentie te verslaan is dé CTR waarde van je website verhogen belangrijk. Een hogere CTR betekent ook een betere ranking, omdat klikken verkeer genereren voor uw pagina’s, wat voor Google aangeeft dat die bestemming daadwerkelijk relevant is voor de gebruiker.

Zoekmachines hechten veel waarde aan een goede klikfrequentie (CTR).

Het verbeteren van je organische CTR betekent meer verkeer voor je website en dat is net wat Google wil. Neem nu de website van Bol.com, Coolblue, Tui … deze websites staan steeds in de Top 3 van Google op hun belangrijkste zoekwoorden. Dit is niet omdat de SEO zo goed is, omdat ze massa’s backlinks krijgen … De reden is dat ze dagelijks duizenden organische bezoekers krijgen vanuit Google.

Als jij de concurrentie wil verslaan moet je ook meer bezoekers krijgen op je website. Wij hebben de oplossing hiervoor.  Link-building-Nederland bied als één van de enige SEO bedrijven in Vlaanderen en Nederland menselijke kliks aan vanuit Google.  Ons systeem gaat vanuit Google uw zoekwoorden opzoeken, is jou zoekwoord gevonden gaat het systeem klikken vanuit Google. We komen op jou website terug (via zoekwoorden vanuit Google dus). Voor Google is dit een menselijke bezoeker. Het systeem gaat scrollen op jou website, enkele pagina’s bezoeken en blijft ongeveer 90 tot 120 seconden op je site.  Steeds gebruiken we hiervoor een andere IP nummer. Het bezoek komt uit het land dat u zelf wil, Google.be, Google.nl of van gelijk waar.

Zo kunnen we per dag 100 tot 500 zelfs 1000 extra bezoekers op jou website brengen (organisch vanuit Google)

Zie voorbeeld van één van onze websites

 

Zoals je ziet het bezoek wordt weergegeven in Google Analytics en zelfs ook in de Google Search console. Dit zijn dus menselijke klikkers die elke dag zorgen voor een stroom van traffic op je belangrijkste zoekwoorden.

Het maakt niet uit of u SEO-technieken toepast of investeert in gesponsorde links; bepaalde statistieken zijn van fundamenteel belang om de prestaties en het succes van uw digitale marketingstrategie te verbeteren en uw CTR (Click-Through Rate), een zeer belangrijke indicator van elke strategie.

Hoe hoger de CTR van uw website, hoe meer uw bedrijf ervan profiteert, want Google gaat uw zoekwoorden hoger ranken dan!

CTr Verhogen tarieven

Voor 50 kliks per dag € 159 per maand
Voor 100 kliks per dag € 199 per maand
Voor 150 kliks per dag € 239 per maand
Voor 200 kliks per dag € 279 per maand
Voor 300 kliks per dag € 349 per maand
Voor 400 kliks per dag € 399 per maand
Voor 500 kliks per dag € 449 per maand
Voor 750 kliks per dag € 599 per maand
Voor 1000 kliks per dag € 699 per maand
Voor 1500 kliks per dag € 899 per maand
Voor 2000 kliks per dag € 1099 per maand
Voor 3000 kliks per dag € 1499 per maand
Voor 4000 kliks per dag € 1899 per maand
Voor 5000 kliks per dag € 2099 per maand

 

Wat is CTR?

CTR is een belangrijke indicator van Digital Marketing, die de relatie tussen het aantal weergaven en het aantal kliks van een advertentie onthult.

In de praktijk geeft deze metric aan hoe effectief een campagne is: het percentage gebruikers dat op uw link klikt nadat deze is bekeken.

Als gevolg hiervan is CTR een belangrijke metric voor het evalueren van de prestaties van advertenties, of dit nu via Google Ads of advertenties op sociale netwerken is.

De click-through rate heeft uiteindelijk invloed op de kosten van je campagne en je pagina ranking in organische zoekopdrachten.

Hoe bereken je CTR?

Hoewel CTR een zeer belangrijke metric is, is het eenvoudig en snel te berekenen. Deel gewoon het aantal keren dat er op een advertentie is geklikt door het totaal aantal weergaven dat de advertentie heeft ontvangen (ook wel impressies genoemd). Dus:

Aantal kliks ÷ aantal weergaven = CTR.

Bijvoorbeeld:

Als uw zoekwoord 60 kliks en 6.000 vertoningen heeft, zal uw CTR 1% zijn.

Waarom ctr waarde verhogen?

Waar is CTR voor?

Onder de groeiende concurrentie voor de aandacht van de consument en middelen, is het essentieel om de werkelijke efficiëntie van uw marketing plan te kennen. Dit omvat alle strategieën en acties die zijn aangenomen om uw gebruiker te beïnvloeden. CTR dient precies dit doel: het evalueren van de kwaliteit van uw zoekwoorden en, bijgevolg, uw advertenties.

Dus als u de beschikbare middelen beter wilt investeren en de prestaties beter wilt beheren door preciezere acties, zelfs met een kleine investering, is de click-through rate een belangrijk hulpmiddel.

Door het toe te passen, kunt u identificeren welke campagnes het meest efficiënt zijn, door te bepalen welke de aandacht van de gebruiker het meest trekken en ertoe leiden dat hij op een link klikt.

Deze metriek geeft u inzicht in de werkelijke efficiëntie van uw strategieën, in wezen de beste manier om te beoordelen of uw strategie correct wordt toegepast.

Op die manier wordt het veel eenvoudiger om actie te ondernemen die een grotere impact heeft op de gebruiker. U kunt vaststellen welke campagnes het beste werken en welke moeten worden verbeterd.

Wat is de relatie tussen CTR, CPC en CPM?

Voordat u duikt in hoe u deze metric nauwkeurig kunt monitoren, is het ook noodzakelijk om de relatie tussen CTR en de andere belangrijke acroniemen voor het succes van uw Digitale Marketing strategieën te begrijpen.

De Click-through rate eindigt direct gerelateerd aan CPC en CPM.

CPC (Cost Per Click) is een van de meest voorkomende advertentieprijsschema’s op de markt. In dit formaat betaalt u enkel voor de kliks die uw campagne ontvangt; met andere woorden, views (impressies) zijn niet inbegrepen.

In de praktijk wordt u alleen in rekening gebracht voor gebruikers die uw pagina’s bezoeken door op advertenties te klikken.

CPM (Cost per Thousand Impressions), daarentegen, is een formaat dat de kost van een campagne prijst volgens het aantal views (vertoningen).

Voor elke duizend gebruikers beïnvloed door uw advertentie – zonder de noodzaak van een klik – betaalt u een bepaald bedrag, ongeacht de efficiëntie van de campagne.

Maar wat is de relatie tussen deze twee acroniemen en CTR? De click-through rate heeft een directe invloed op beide prijsmodellen. CPM wordt niet zo sterk beïnvloed, omdat het niet uitmaakt hoeveel mensen daadwerkelijk op uw advertentie klikken.

Echter, CTR is essentieel voor degenen die kiezen voor een CPC model voor prijsstelling. Immers, hoe hoger de click-through rate, hoe groter de efficiëntie van uw advertenties.

Uiteindelijk geeft dit aan dat ze nuttig zijn voor gebruikers. Als gevolg daarvan wordt CPC goedkoper, en begrijpen zoekmachines beter wat uw link te bieden heeft.

Waarom deze metric volgen?

Er zijn verschillende redenen om CTR te volgen, die verdeeld worden om uw tijd niet te verspillen en u in staat stellen om te investeren in de beste manieren om deze metric zo snel mogelijk te verhogen, waardoor u de beste resultaten voor uw bedrijf kunt garanderen.

Kwaliteit Verbetering

CTR is een van de factoren die deel uitmaken van de Google Ads Quality Score, een berekening die het platform maakt om de ranking van elke advertentie te bepalen. Hiervoor wordt ook rekening gehouden met andere onderwerpen, zoals de gebruikerservaring op de landingspagina en de relevantie van de inhoud. De belangrijkste component van kwaliteit is echter, zonder twijfel, de CTR van een campagne.

Hoe weet ik of de CTR hoog of laag is?

In de praktijk, hoe hoger uw CTR, hoe beter voor uw bedrijf. Over het algemeen wordt een klikratio van 3% of meer als bevredigend beschouwd. Om te beoordelen of deze metric hoog of laag is, moet u uw bedrijfssegment en de prestaties van concurrenten in overweging nemen, naast uw ervaring met advertenties. De belangrijkste vergelijking moet zijn met de CTR van uw concurrenten voor een bepaald zoekwoord.

Immers, een lagere click-through rate dan een concurrent betekent dat Google uw pagina als minder relevant ziet dan andere bedrijven. Daarom is een CTR van 3% – die in bepaalde situaties als goed kan worden beschouwd – nutteloos als uw directe concurrent in de praktijk een doorklikratio van rond de 5% heeft. Het bepalen van een bevredigende waarde hangt dus rechtstreeks af van de prestaties van uw campagne ten opzichte van de advertenties van uw concurrenten.

Bovendien, wanneer u deze metric nauwkeurig onderzoekt, vergeet dan niet om campagne modellen te scheiden, aangezien de prestatie van een advertentie via zoekopdrachten kan verschillen of het doel meer weergaven of meer kliks is. Dus Waarom ctr waarde verhogen? Omdat je dan hoger gaat ranken.

Waarom ctr waarde verhogen?

Hoe verhoog je de CTR van zoekwoorden

Om uw CTR zo snel mogelijk te verhogen en de efficiëntie van uw marketing acties te verbeteren, hebben we ede oplossing om de click-through rate van uw zoekwoorden te verhogen.

Ons Organisch verkeer systeem zal elke website die al SEO geoptimaliseerd met de juiste inhoud en lay-out een groot succes laten bereiken. Bovendien worstelen veel nieuwe bedrijven met het vinden van een balans tussen het optimaliseren van hun website voor betere conversiepercentages en het verkrijgen van nieuw websiteverkeer naar de website.

En dat is waar onze organisatie in het spel komt. Wij hebben speciaal ontworpen web trafficsysteem die u toelaat om gewoon te concentreren op de onderdelen van uw website die bezoekers om te zetten in potentiële klanten.

Bijgevolg, het genereren van veel websiteverkeer naar uw website is gewoon niet zo eenvoudig, het vergt tijd, inzet en een duidelijke strategie, met name voor nieuwe websites en blogs. Maar nu kunt u kopen website verkeer als je echt wilt uw site om te zetten in uw bedrijf en zijn waarschijnlijk wat geld te investeren.

Alles wat je moet weten over webverkeer.

Website verkeer betekent echte webgebruikers die uw website bezoeken. Webverkeer is een zeer gebruikelijke manier om het succes van de online business te meten door het aantrekken van dergelijke webgebruikers.

Webgebruikers kunnen niet profiteren van de producten of diensten die worden aangeboden door uw website, tenzij en totdat ze het vinden op zoekmachines. Zoekmachines houden rekening met een aantal factoren, om de website te rangschikken op de zoekmachine resultaten pagina of SERP.

Dit is belangrijk voor het genereren van organisch verkeer, omdat de website moet verschijnen aan de bovenkant van de zoekresultaten. Je moet ook in staat zijn om de constante stroom van verkeer te handhaven als je eenmaal deze ranking te krijgen.

U kunt gebruik maken van een traffic generator tool zodra uw site is geoptimaliseerd voor de zoekmachines. Onze verkeersgenerator tool is de beste om geautomatiseerd webverkeer te genereren dat de zichtbaarheid en de ranking van uw website zal verbeteren.

U kunt een exact aantal bezoekers kiezen en de locatie en interesses van uw bezoeker targeten, zodat u met de juiste mensen op het juiste moment overeenkomt. Wij garanderen dat uw website alleen getoond zal worden aan diegenen die zeer geïnteresseerd zijn en proactief op zoek zijn naar uw product of diensten die u aanbiedt.

Waarom ctr waarde verhogen? Ons web traffic systeem biedt de beste targeting keuzes en flexibiliteit aan onze klanten die ons onderscheidt in deze industrie.

Net als bij de meeste traffic generatie diensten, gebruiken wij geen bots van slechte kwaliteit. Zij kunnen bots van lage kwaliteit verkopen en verkeer genereren dat geen echt menselijk verkeer zal genereren zoals je kunt zien op Fiverr of Upwork.

Conclusie

Zoekmachines hechten veel waarde aan een goede klikfrequentie (CTR).  Immers, in het pay-per-click-model , hoe meer iemand klikt, hoe meer geld de zoekmachine verdient. Wanneer een gebruiker zich tot een zoekmachine wendt, hebben ze een vraag en zijn ze op zoek naar een antwoord. Ze drukken een behoefte of wens uit.  Wat zoeken zo geweldig maakt, is dat gebruikers u precies vertellen waarnaar ze op zoek zijn! Ze hebben al besloten dat ze iets nodig hebben en proberen het nu te vinden. Hoe meer kliks hoeg hoger de CTr waarde. Waarom ctr waarde verhogen?

CTR is niet alleen een indicatie van hoe relevant uw advertenties zijn voor zoekers. CTR draagt ​​ook bij aan uw advertentierangschikking in de zoekmachines.

De advertentierangschikking bepaalt de positie van uw advertentie op de pagina met zoekresultaten.

Dat klopt – PPC is geen pure veiling.

De toppositie gaat niet naar de hoogste bieder. Het gaat naar de adverteerder met de hoogste advertentierangschikking. En CTR is een enorme factor in de formule voor advertentierangschikking.

Maar Ad Rank is nog ingewikkelder dan dat. Google meet uw werkelijke CTR ten opzichte van een verwachte CTR .

Dus als u veel advertenties met een lage CTR heeft weergegeven, gaat Google ervan uit dat alle nieuwe advertenties die u aan uw Google Ads-account toevoegt, ook een lage CTR hebben en mogelijk lager op de pagina worden geplaatst.

Daarom is het zo belangrijk om de CTR van uw advertenties te begrijpen en deze zo veel mogelijk te verbeteren.

Een slechte CTR kan leiden tot lage advertentieposities, ongeacht hoeveel u biedt.

Hoe CTR de kwaliteitsscore beïnvloedt

Waarom ctr waarde verhogen? De kwaliteitsscore is een maatstaf voor de relevantie van een adverteerder met betrekking tot zoekwoorden, advertentietekst en bestemmingspagina’s.

Waarom ctr waarde verhogen? Hoe relevanter uw advertenties en bestemmingspagina’s zijn voor de gebruiker, hoe groter de kans dat u hogere kwaliteitsscores krijgt.

De kwaliteitsscore wordt berekend door de metingen van de engine van de verwachte klikfrequentie, advertentierelevantie en ervaring op de bestemmingspagina.

Waarom ctr waarde verhogen? Een goede CTR zal u helpen hogere kwaliteitsscores te behalen.