CTR verhogen

CTR verhogen? De Click-Through Rate of  CTR is een cruciale factor voor Google, en de medewerkers van link-building-nederland.nl geven een broodnodige boost aan elke website. De CTR verhogen is een wapen in ons SEO wapenarsenaal.

Koop websiteverkeer van echte menselijke klikers in uw land . We zorgen voor kliks van echte mensen (geen bots!) om op uw Google-zoekwoorden te zoeken en op uw aanbiedingen te klikken. Dit verhoogt uw organische click-through rate (CTR) en verbetert uw SEO rankings.

Met CTR verhogen kunt u gericht websiteverkeer kopen van echte menselijke klikkers met hoogwaardige IP-adressen. Wij werken samen met een team die de CTR verhogen in heel wat landen. Er zijn  meer dan 100.000 geregistreerde klikkers, en u kunt zich richten op elk land en elke taal!

Waarom websiteverkeer kopen via ons?

Wij gebruiken echte mensen om naar uw zoekwoorden te zoeken in Google en vervolgens op uw aanbiedingen te klikken, waardoor echt organisch verkeer naar uw website wordt geleid. Dit verhoogt de click-through rate (CTR) voor uw zoekmachine resultaten pagina (SERP) vermelding, wat een zeer positief SEO ranking signaal kan zijn.

Bewijs van Google dat CTR een Ranking Factor is

Hier is een patent van Google getiteld “Modifying search result ranking based on implicit user feedback and a model of presentation bias” dat op een bepaald punt het volgende zegt:

“[…] Reacties van gebruikers op bepaalde zoekresultaten of lijsten met zoekresultaten kunnen worden gepeild, zodat resultaten waarop gebruikers vaak klikken een hogere ranking krijgen.”

Google gaat websites rangschikking in de zoekresultaten op basis van impliciete gebruikersfeedback

Dit schrijft Google: 
De onderhavige beschrijving heeft betrekking op het rangschikken van zoekresultaten. Internetzoekmachines hebben tot doel documenten of andere items te identificeren die relevant zijn voor de behoeften van een gebruiker en om de documenten of items te presenteren op een manier die voor de gebruiker het nuttigst is. Dergelijke activiteit omvat vaak een behoorlijke hoeveelheid gedachtenlezen – uit verschillende aanwijzingen afleiden wat de gebruiker wil. Bepaalde aanwijzingen kunnen gebruikersspecifiek zijn. Zo kan de wetenschap dat een gebruiker een verzoek doet vanaf een mobiel apparaat, en kennis van de locatie van het apparaat, resulteren in veel betere zoekresultaten voor zo’n gebruiker.
Aanwijzingen over de behoeften van een gebruiker kunnen ook algemener zijn. Zoekresultaten kunnen bijvoorbeeld een verhoogd belang of afgeleide relevantie hebben als een aantal andere zoekresultaten ernaar verwijzen. Als de koppelingsresultaten zelf zeer relevant zijn, kunnen de gekoppelde resultaten een bijzonder hoge relevantie hebben. Een dergelijke benadering voor het bepalen van de relevantie, die doorgaans wordt geassocieerd met de GOOGLE® PageRank-technologie, is gebaseerd op de veronderstelling dat, als auteurs van webpagina’s van mening waren dat een andere website relevant genoeg was om naar te linken, webzoekers de site ook zouden vinden bijzonder relevant zijn.

Kortom, de webauteurs “stemmen” de relevantie van de sites in.

Andere verschillende inputs kunnen worden gebruikt in plaats van of in aanvulling op dergelijke technieken voor het bepalen en rangschikken van zoekresultaten. Zo kunnen gebruikersreacties op bepaalde zoekresultaten of zoekresultatenlijsten worden gemeten, zodat resultaten waar gebruikers vaak op klikken een hogere ranking krijgen. De algemene aanname bij een dergelijke benadering is dat zoekende gebruikers vaak de beste inschattingen van relevantie zijn, zodat als ze een bepaald zoekresultaat selecteren, dit waarschijnlijk relevanter is, of op zijn minst relevanter dan de gepresenteerde alternatieven.

Bestel websiteverkeer en verhoog je CTR

Voor 50 kliks per dag € 159 per maand
Voor 100 kliks per dag € 199 per maand
Voor 150 kliks per dag € 239 per maand
Voor 200 kliks per dag € 279 per maand
Voor 300 kliks per dag € 349 per maand
Voor 400 kliks per dag € 399 per maand
Voor 500 kliks per dag € 449 per maand
Voor 750 kliks per dag € 599 per maand
Voor 1000 kliks per dag € 699 per maand
Voor 1500 kliks per dag € 899 per maand
Voor 2000 kliks per dag € 1099 per maand
Voor 3000 kliks per dag € 1499 per maand
Voor 4000 kliks per dag € 1899 per maand
Voor 5000 kliks per dag € 2099 per maand

CTR verhogen

Dit kliks kan je duidelijk zien in je Google Search Console

Diezelfde kliks zie je ook in je Google Analytics

ctr verhogen

Van 100 bezoekers per dag op je website naar 500 tot 1000 per dag, het kan!

Onze klikkers installeren een browser extensie die ons in staat stelt om hun gedrag te volgen en te verifiëren dat zij uw klikorders voltooien en je CTR verhogen.

Gebruikers zoeken naar uw trefwoord op Google, zoals elke natuurlijke zoeker zou doen. Dan scrollen ze naar beneden en navigeren door de zoekresultaten pagina’s totdat ze uw site vinden. Zij zullen op uw URL klikken om uw site te bezoeken. Eenmaal op uw site, zullen zij op en neer scrollen en ongeveer 60 seconden op de pagina blijven. Als u wilt kunt u een tweede interne pagina voor hen specificeren om op uw site te bezoeken. Op geen enkel moment zullen ze op de terugknop klikken. Als ze klaar zijn, verlaten ze het tabblad, zonder terug te keren naar Google.

Een paar jaar geleden deed Moz’s Rand Fishkin een CTR case studie die zijn site van #7 naar #1 bracht in minder dan 3 uur door klikken naar zijn organische zoekresultaten te sturen. Dit waren echte mensen, die echte kliks maakten. Dit was de eerste echte indicatie dat click through rate (CTR) een factor was die organische resultaten in de SERPs sterk kon doen bewegen.

Je CTR verhogen kan door samen te werken met ons wij zorgen voor extra kliks en bezoekers vanuit Google uit je eigen land.

De impact van zoekopdrachten, lange en korte klikken, en click through rate op Google’s rankings

Naast het kopen van website verkeer zijn er een aantal andere dingen die je zelf kunt doen om je organische CTR te verhogen en je SEO te verbeteren. Het optimaliseren van uw titel en meta tags. Het optimaliseren van uw on-page inhoud om betrokkenheid te verhogen. Het optimaliseren van uw site structuur, om ervoor te zorgen dat elke pagina goed is afgestemd op specifieke (en, idealiter, long-tail) zoekwoorden. En, natuurlijk, een miljoen andere dingen die u kunt doen vanuit een SEO-perspectief die buiten het bereik van deze CTR verhogen vallen.

De kliks zie je verschijnen in Google Analytics en je Google search console

Google Analytics en andere analyseprogramma’s tellen een bounce als een sessie van één pagina. Als onze klikkers uw site bezoeken, slechts op één pagina blijven, en dan vertrekken, wordt dat geteld als een bounce.

Het goede nieuws is dat u een tweede URL aan uw bestelling kunt toevoegen (zonder extra kosten). Klikers zullen de tweede URL bezoeken nadat de timer van de eerste URL is afgelopen, en Google Analytics zal dit bezoek niet langer als een bounce beschouwen.

Dat gezegd hebbende, is het belangrijk om te weten dat bouncepercentage *niet* een SEO ranking factor is. Zie dit artikel voor meer informatie. (Samenvatting van het artikel: Google Search maakt geen gebruik van Google Analytics-gegevens, en weet zelfs niet of er een bounce heeft plaatsgevonden. Het bouncepercentage van uw site heeft geen invloed op uw SEO-rangschikking).

“CTR verhogen Engagement”, echter, is een factor. Als onze klikker op uw resultaat zou klikken, en vervolgens onmiddellijk terug zou klikken naar de SERPs, zou dit niet helpen, omdat Google Search dit zou registreren als een lage betrokkenheid. Maar dat is niet wat er gebeurt. In plaats daarvan blijft de klikker op uw site voor een periode van ten minste 1-2 minuten. Wanneer die tijd voorbij is, sluit de browser tab automatisch – de clicker klikt NOOIT op de ‘BACK’ knop. DAN moeten ze nog eens 30-60 seconden wachten voordat ze hun volgende klikopdracht beginnen, die in een nieuw browsertabblad wordt uitgevoerd. Google Search kan registreren dat dezelfde bezoeker is teruggekeerd, maar de bezoeker zal een nieuw tabblad gebruiken en er zullen minstens 90-120 seconden zijn verstreken sinds de laatste zoekopdracht. Zo is uw click through rate verhoogd, en het engagement signaal blijft sterk, ondanks wat Google Analytics misschien laat zien.

CTR verhogen = Kiezen voor de service van Linkbuilding Vlaanderen en Nederland.


Definitie van Click-Through Rate (CTR)

Click-Through Rate (CTR): definitie en hoe te verbeteren Categorieën SEO Blog SEO-service Auteur van het berichtDoor Andrew Chornyy Post-datum21 februari 2022 Geen commentaarop Click-Through Rate (CTR): definitie en hoe te verbeteren CTR , of klikfrequentie , is een indicator die het percentage van het totale aantal gebruikers weergeeft dat op een advertentie klikt terwijl ze deze bekijken. Doorklikratio wordt gebruikt om de effectiviteit van marketingcampagnes , zoekwoorden in Google Ads en Google Search Console, advertenties en videoadvertenties te analyseren . Wat betekent de doorklikratio? Kortom, hoe hoger de CTR, hoe meer advertenties of organisch verkeer u krijgt, en omgekeerd: als de indicatoren laag zijn, is de advertentie niet interessant voor sitebezoekers. Op betaalde webadvertentieplatforms zoals Facebook , TikTok , Linkedin , Twitter en Google Ads is CTR ook een maatstaf voor advertentierelevantie. Welke factoren zijn van invloed op de CTR? Er zijn er veel, waaronder bedachtzaamheid en relevantie van koppen, trefwoorden, kwaliteit van beschrijvingen en advertentie -inhoud .

Doorklikratio versus conversieratio De klikfrequentie is een statistiek voor externe acties, terwijl de conversieratio de actie van bezoekers op de site meet. In tegenstelling tot de CTR laat de conversieratio zien welk percentage van de sitebezoekers een specifieke actie onderneemt: een aankoop of een abonnement. Hoe komen de verschillen tussen deze twee indicatoren tot uiting? De volgende punten kunnen worden benadrukt: Een hoge CTR is niet indicatief voor de uiteindelijke winstgevendheid. Als beschrijvingen of trefwoorden slecht zijn gekozen en het product /de dienst niet duidelijk aan gebruikers uitleggen, kunnen ze per ongeluk naar de site gaan. Als gevolg hiervan is er geen conversie vanwege dergelijke overgangen. CTR toont het aantal bezoekers dat “van de advertentie kwam”, terwijl de conversieratio het aantal gebruikers toont dat een aankoop heeft gedaan. Beide indicatoren tonen de effectiviteit van de gekozen marketingstrategieën aan . De CTR verhogen van je website is belangrijk.